Криворізька філія «ГАЗМЕРЕЖІ»
З 1 серпня 2023 року згідно з Постановою НКРЕКП № 1389 від 28 липня 2023 року провадження господарської діяльності з розподілу/доставки природного газу у Кривому Розі та Криворізькому районі здійснює новоутворена Криворізька філія ТОВ «Газорозподільні мережі України».
Основним напрямком діяльності Криворізької філії «ГАЗМЕРЕЖІ» є розподіл природного газу населенню, установам, організаціям бюджетної сфери, промисловим і комунально-побутовим споживачам Криворіжжя.
Газифікація Кривого Рогу почалася у 1957 році. За 66 років газорозподільні мережі міста та Криворізького району нараховують понад 3 тис км газопроводів, з них: 2 189,3 км мереж низького тиску, 639,7 км середнього та 189,7 км високого. Національний оператор «ГАЗМЕРЕЖІ» з 1 серпня 2023 розподіляє газ для понад 286 тисяч побутових і 616 промислових об’єктів, організацій та установ Криворіжжя.
Сьогодні криворізькі споживачі природного газу можуть вирішити будь-які питання у сфері розподілу газу через Центри обслуговування клієнтів за адресами:
– м. Криий Ріг, вул. Віталія Матусевича, 2А;
– м. Кривий Ріг, просп. Поштовий, 19;
– м. Кривий Ріг, вул. Ракітіна, 11;
– м. Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, 29В.
КЕРІВНИЦТВО
БОГДАН СТЕГНІЙ
В.о. директора
Закінчив Новочеркаський державний технічний університет за спеціальністю «Інформаційно-вимірювальна техніка і технології» та Полтавський кооперативний інститут за спеціальністю «Фінанси та кредит». Додаткову освіту здобув в берлінському університеті Steinbeis University Berlin (SHB) – MBA, Global Master of Business Administration.
Має 20 річний досвід роботи в галузі енергетики, зокрема працював заступником комерційного директора ВАТ «Полтаваобленерго», фінансовим директором ВАТ «Кіровоградоблегнерго», очолював ПАТ «Дніпрогаз», ПАТ «Миколаївгаз». Працював радником президента концерну «Укргаз».
НАША ІСТОРІЯ
ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ
ГАЗИФІКАЦІЯ
Газифікація «під ключ»: просто і вигідно
Приєднання об’єкта до газових мереж «під ключ» – це комплексна послуга для тих, хто прагне заощадити гроші і час.
Споживачі, які хочуть підключити газ і при цьому не перейматися контролем процесу, можуть замовити газифікацію «під ключ». Всі турботи на себе візьме менеджер у Центрі обслуговування клієнтів.
Чому варто довірити газифікацію домівки Криворізькій філії «ГАЗМЕРЕЖІ»?
- Ми єдина компанія, яка виконує всі послуги, що стосуються газифікації, у Кривому Розі та Криворізькому районі
- Ми володіємо досвідом і новітніми технологіями.Виконуємо роботи будь-якого рівня складності
- Ми використовуємо лише сертифіковані матеріали. 100% матеріалів проходять вхідний контроль на підприємстві та тестуються на відповідність міжнародним стандартам якості
Що входить у газифікацію «під ключ»:
- Виготовлення технічних умов на приєднання до газових мереж;
- Виготовлення проектно-кошторисної документації на будівництво зовнішніх та внутрішніх газопроводів;
- Виконання будівельно-монтажних робіт зовнішніх і внутрішніх мереж газопостачання (приєднання до газових мереж: стандартне чи нестандартне);
- Підбір та встановлення якісного сертифікованого обладнання та матеріалів, радіаторів опалення, рушникосушок, стабілізаторів напруги та іншого обладнання;
- Пусконалагодження газового обладнання та систем автоматизації кліматконтролю.
Де замовити газифікацію «під ключ»?
Замовити послугу можна у будь-якому з чотирьох Центрів обслуговування клієнтів.
Скільки коштує газифікація «під ключ» та які терміни виконання?
Це залежить від типу приєднання до газових мереж – стандартне чи нестандартне.
Який тип приєднання до газових мереж вам підходить?
СТАНДАРТНЕ
- споживання газу – до 16 м3 на годину;
- відстань до газової мережі:
– в місті – не більше 10 м;
– в селі – не більше 25 м.
Вартість: фіксована у кожній області чи місті. Дізнатись вартість в Криворізькій філії «ГАЗМЕРЕЖІ» можна нижче у розділі «ВАРТІСТЬ НАШИХ ПОСЛУГ».
Як швидко зроблять:
– виготовлення документів (проект договору, дозвіл на приєднання до мереж, технічні умови на газопостачання) – впродовж 15 днів з дня реєстрації заяви;
– виконання робіт – 3 місяці з дати підписання договору та оплати вартості послуг.
НЕСТАНДАРТНЕ
- споживання газу – понад 16 м3 на годину;
- відстань до газової мережі:
– в місті – понад 10 м;
– в селі – понад 25 м.
Вартість: визначається індивідуально для кожного випадку приєднання.
Як швидко зроблять:
– виготовлення документів (проект договору, дозвіл на приєднання до мереж, технічні умови на газопостачання) – впродовж 15 днів з дня реєстрації заяви;
– виконання робіт – залежить від технічних умов реалізації проекту.
РЕКОНСТРУКЦІЯ
Якщо вам потрібно змінити місце розташування газового лічильника, котла, колонки чи перенести газові труби, замінити обладнання на більш потужне або встановити додаткові газові прилади – на вас чекає процедура реконструкції.
Вона відбувається в кілька етапів:
- Виготовлення технічних умов та проекту
- Припинення газопостачання, проведення будівельно-монтажних робіт (демонтаж/монтаж мережі)
- Перевірка на міцність, герметичність новозбудованого газопроводу, прийом в експлуатацію і пуск газу на газові прилади
Важливо: заміну газового обладнання мають проводити виключно ліцензовані фахівці – самовільне втручання у систему газопостачання заборонено законом.
Газові тонкощі: коли реконструкція, а коли приєднання?
Головна умова для реконструкції системи газопостачання – не повинна змінюватися сумарна потужність у точці приєднання.
Інакше на споживача чекає інша послуга – приєднання. Наприклад, якщо в будинку є газова плита і водонагрівач, а власник хоче ще встановити котел. Це складніша процедура, бо оператору ГРМ потрібно виконати нові гідравлічні розрахунки та виготовити новий проект газифікації.
Детальніше. Технічні умови на проведення реконструкції виготовляються у випадку:
Якщо під час заміни газового обладнання змінюється потужність, функціональне призначення обладнання та система димовідведення – але за умови, що не збільшується пропускна потужність газорозподільної мережі у точці приєднання. Тобто, заміна обладнання не потребуватиме збільшення типорозміру комерційного лічильника газу.
Якщо клієнт вирішив обладнати лічильник сучасними пристроями для передачі даних. Або лічильник у клієнта залишається той самий, його просто потрібно перенести (вправо, вгору, вниз). Тоді внесення змін до проектної документації у частині комерційного вузла обліку газу здійснюється на підставі виданих Оператором ГРМ технічних умов на реконструкцію комерційного вузла обліку.
Хто може виконувати реконструкцію?
Реконструкція – це комплекс робіт, який найкраще замовляти у Криворізької філії «ГАЗМЕРЕЖІ».
Вона виконує цю послугу «під ключ»: від виготовлення документації до пуску газу. Звертаючись до фахівців Криворізької філії «ГАЗМЕРЕЖІ», споживачі можуть вирішити всі питання в одній організації і спростити для себе процес реконструкції та заощадити час і кошти.
Тоді як підрядні організації, які мають ліцензії, з усього спектру робіт, передбачених реконструкцією, можуть виконувати лише проектування та будівельно-монтажні роботи.
Щоб замовити проведення реконструкції в Криворізькій філії «ГАЗМЕРЕЖІ», клієнту потрібно лише один раз звернутися із заявою до будь-якого Центру обслуговування клієнтів, надати пакет документів і чекати на надання послуги.
Менеджер Центру обслуговування клієнтів контролюватиме весь процес та телефоном завжди зможе надати інформацію про стан виконання робіт.
Строк виконання послуги залежить від виготовлення технічної документації та складності самого проекту.
Які документи необхідні для реконструкції?
Для фізичних осіб:
Паспорт, реєстраційний номер облікової картки платника податків
Документи що посвідчують право власності на об’єкт реконструкції
Технічний паспорт на квартиру або будинок
Для юридичних осіб:
Документи що посвідчують право власності чи користування замовника на об’єкт реконструкції
Документ що посвідчує право власності чи користування замовника на земельну ділянку (з графічним планом)
Якщо звернення для реконструкції виконується не самим власником чи користувачем об’єкта реконструкції, а довіреною особою, необхідно надати належним чином оформлену довіреність (нотаріально завірену)
Технічний паспорт об’єкту
Ситуаційний план (схема) щодо місцезнаходження земельної ділянки з визначенням її меж
Статут
Наказ про призначення директора
Реквізити підприємства
Довідка ЄДРПОУ
Свідоцтво про реєстрацію платника податків
Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи
Лист на технічну можливість газопостачання об’єкта (до заяви ≥16м³/год)
Скільки коштує реконструкція?
Фіксованої вартості послуги реконструкції в Україні не існує. Вона розраховується індивідуально відповідно до проекту та складності його виконання. Одна справа – замінити котел за ескізом, а інша – перенести газопровід. Окрім того, є процедурні особливості виконання реконструкції для фізичних та юридичних осіб.
ПРИПИНЕННЯ І ВІДНОВЛЕННЯ РОЗПОДІЛУ ГАЗУ
Що робити, якщо у вас відключений газ?
У цьому розділі ви знайдете інформацію щодо видів припинення розподілу газу та куди необхідно звертатися для його відновлення. Також ви дізнаєтесь про терміни та вартість послуг від Криворізької філії «ГАЗМЕРЕЖІ» з відновлення розподілу газу.
Відключення газу
Відключення газу – це припинення/обмеження розподілу природного газу на об’єкт споживача з дотриманням Правил безпеки систем газопостачання та нормативних документів, що визначають порядок обмеження/припинення розподілу природного газу.
Залежно від причин відключення газу, які зазначені в главі 7 розділу VI Кодексу газорозподільних систем, обмеження/припинення розподілу газу може здійснюватися наступними способами:
-опломбуванням;
-механічним від’єднанням.
В обох випадках припинення розподілу гау складається акт у двох примірниках, один з яких залишається у споживача.
У чому різниця?
При опломбуванні, оселя споживача 24/7 підключена до газорозподільної системи та їй присвоєно персональний ЕІС-код. При цьому фахівці Криворізької філії «ГАЗМЕРЕЖІ» продовжують підтримувати в мережі тиск, об`єм та замовлену споживачем потужність. Адже споживач, може в будь-який момент розпочати споживання газу, виконавши прості умови наведені нижче.
При механічному від`єднанні об`єкт споживача повністю від’єднаний від газорозподільної системи. Для відновлення газу споживачу необхідно заново проходити процедуру приєднання об`єкту до газорозподільних мереж як новому клієнту. Дана процедура передбачає розроблення технічних умов, проектно-кошторисної документації, укладення договору та інше.
Відновлення розподілу газу
У випадку припинення розподілу газу у зв’язку з виконанням фахівцями Криворізької філії «ГАЗМЕРЕЖІ» модернізації газорозподільних мереж або ліквідації наслідків аварій, компанія відновлює розподіл газу після повного завершення робіт, без додаткових звернень споживачів.
У всіх інших випадках для відновлення розподілу газу споживачам необхідно звернутися до менеджерів Центрів обслуговування клієнтів. Для зручності клієнтів такі центри розташовані в різних районах Кривого Рогу.
Менеджери допоможуть заповнити заяву на відновлення газопостачання та сформують заявку на виконання необхідних робіт.
Відповідно до пункту 6 глави 7 розділу VІ Кодексу газорозподільних систем відновлення розподілу газу здійснюють фахівці Оператора ГРМ протягом 2 робочих днів у містах та 5 календарних днів у сільській місцевості.
Відновлення фіксується актом, який складається в двох екземплярах, один з яких залишається у споживача.
Отримати попередню консультацію з даних питань можна за номерами контакт-центру:
066-300-2-888;
098-300-2-888;
093-300-2-888;
067-62-92-104;
056-46-26-104.
Пам’ятайте, самовільне відновлення розподілу газу – це грубе порушення правил безпеки систем газопостачання та законодавством передбачає застосування штрафних санкцій залежно від порушення.
Не наражайте себе та оточуючих на небезпеку!
ГАЗОВЕ ОБЛАДНАННЯ
Якщо ви плануєте замінити газоспоживаюче обладнання і характеристики (виробник, тип, потужність, розташування) нового приладу залишаться такими ж самими, тоді ви можете скористатися послугою «Заміна під ключ».
Рекомендуємо купувати тільки сертифіковане газове обладнання. У жодному разі не беріть обладнання «з рук». Особливо – ввезене з-за кордону. Як правило, воно вже відпрацювало понад 10 років, тому споживає на 20-30% більше газу, ніж сучасні котли.
З часом будь-яке обладнання втрачає коефіцієнт корисної дії. Особливо у перші 5 років експлуатації. Без регулярного обслуговування коефіцієнт корисної дії може знизитись до 40%.
Наприклад, сопла пальника котла часто забиваються пилом. Це призводить до неправильного змішування газу з повітрям та зменшення тепловіддачі. Не розуміючи цього, споживач збільшує навантаження на обладнання і воно навіть може вийти з ладу.
Кожен прагне, щоб його газове обладнання працювало максимально ефективно якомога довше. Тому придбати сучасне енергоефективне обладнання та дізнатися про послуги сервісного обслуговування ви можете у найближчому Центрі обслуговування клієнтів.
Ви гарантовано отримаєте:
Допомогу у підборі обладнання
Офіційну гарантію та сервіс
Демонтаж старого та підключення нового приладу
Заміну необхідних комплектуючих (кранів, шлангів і т.д.)
Підключення систем газо-, водопостачання
Офіційну реєстрацію приладу
Пакет документів
Наші переваги:
Гарантія на якісно виконані роботи
Сертифіковані фахівці
Якісні матеріали та інструменти
Комплексне рішення
Супровід менеджера
ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ
Безпека вашої оселі – це регулярно обстежені газові мережі та газові прилади. Враховуючи потреби наших споживачів, ми розробили спеціальні пакети технічного обслуговування (ТО), які розраховані на власників газових плит, водонагрівачів, конвекторів, котлів. Кожен пакет ТО – це захист вашого життя, здоров’я і майна від нещасних випадків.
Технічне обслуговування газової системи необхідно проводити не рідше одного разу на рік. Воно убезпечить вас від витоків газу, несправності газових мереж та приладів, дозволить уникнути аварійних ситуацій в майбутньому. Врешті ви будете впевнені у своїй безпеці і безпеці ваших близьких.
Ви можете самостійно обрати, що обслуговувати. Наші фахівці можуть як перевірити герметичність газових мереж, так і обстежити та налагодити все газове обладнання в оселі: почистять пальники газової плити, якщо полум’я у ній жовтого кольору, видалять кіптяву з газової колонки, усунуть протікання в котлі та налагодять роботу автоматики.
Ви отримаєте гарантію на рік, що все буде добре працювати. Також спеціалісти проконсультують, як правильно користуватись обладнанням, аби подовжити термін його використання.
Ми гарантуємо:
-швидке та якісне надання послуг;
-відповідальність за виконану роботу.
Наші фахівці використовують сучасні високочутливі детектори газу та інше якісне обладнання від провідних світових виробників. Також майстри регулярно проходять тренінги та навчання, щоб на найвищому рівні обслуговувати сучасні газові плити, колонки, котли, конвектори.
Хто повинен проводити ТО і як його замовити?
Згідно законодавства за технічне обслуговування газопроводу та газових приладів у приватному будинку чи квартирі відповідають власники помешкань. Для цього вони повинні укласти договір з організацією, що має ліцензії на проведення таких робіт.
Щоб замовити технічне обслуговування газових мереж та приладів у фахівців Криворізької філії «ГАЗМЕРЕЖІ», звертайтесь до будь-якого Центру обслуговування клієнтів.
Час надання послуги технічного обслуговування узгоджується з замовником.
ЛІЧИЛЬНИКИ
Раціональне використання природного газу – це перш за все його точний облік. Лічильники дозволяють сплачувати лише за використані кубометри та прогнозувати потребу на майбутні періоди.
Споживачі, які не мають приладу обліку, сплачують за газ за нормами споживання залежно від наявних газових приладів.
Як встановити лічильник?
Щоб встановити газовий лічильник, споживачу слід звернутися до Центру обслуговування клієнтів.
Які документи потрібні?
Для встановлення лічильника потрібно надати оригінали та копії таких документів:
Паспорт
Довідка про присвоєння ідентифікаційного податкового номера
Документа про право власності на будинок (квартиру)
Технічний паспорт на будинок (квартиру)
При встановленні лічильника споживач підписує:
Договір на встановлення лічильника
Акт виконаних робіт
Акт приймання лічильника (при його встановленні коштом споживача) або договір про відповідальне зберігання комерційного вузла обліку природного газу та його складових разом з актом передачі на зберігання лічильника (при встановленні приладу за рахунок Оператора ГРМ).
ПОВІРКА ЛІЧИЛЬНИКІВ. Що важливо знати?
Щоб споживачі були впевнені, що сплачують саме за ту кількість газу, яку реально спожили, лічильники необхідно періодично повіряти. Всі роботи, пов’язані з підготовкою до повірки лічильників, в тому числі демонтаж і монтаж, проводять виключно фахівці Криворізької філії ТОВ «Газорозподільні мережі України».
Саму ж повірку здійснюють фахівці наукових метрологічних центрів, які мають міжнародно визнані калібрувальні та вимірювальні можливості за відповідними видами та підвидами вимірювань, та/або із застосуванням національних еталонів; науковими метрологічними центрами, державними підприємствами, які належать до сфери управління Мінекономрозвитку та провадять метрологічну діяльність, та повірочними лабораторіями, уповноваженими на проведення повірки засобів вимірювальної техніки.
Періодична повірка
Лічильники повіряють раз на 2 або 8 років, залежно від класу точності. При цьому клієнтам не потрібно слідкувати за термінами, адже фахівці Криворізької філії ТОВ «Газорозподільні мережі України» самостійно попереджають кожного клієнта про дату проведення процедури та домовляються про зручний споживачу час.
Представники газорозподільної компанії спільно зі споживачем складають та підписують «Акт про демонтаж лічильника газу для проведення періодичної повірки» у двох примірниках. Один залишається у споживача, а інший у представника Оператора ГРМ.
Перед демонтажем лічильник обстежують та перевіряють:
-наявність, цілісність та співпадіння номерів пломб на приєднувальних патрубках;
-наявність, цілісність пломб на лічильному механізмі та корпусі лічильника;
-зовнішній вигляд лічильника, відсутність на ньому механічних пошкоджень;
-номер газового лічильника, завод-виробник, рік випуску, дата останньої повірки, його останній показник;
-функціонування лічильника.
При виявленні будь-яких порушень про це складається відповідний акт.
На заміну знятому лічильнику на період повірки та ремонту Оператор ГРМ встановлює лічильник з обмінного фонду.
Хто оплачує періодичну повірку?
Періодична повірка лічильників побутових споживачів (у тому числі демонтаж, транспортування, монтаж, технічне обслуговування та пов’язаний з такою повіркою ремонт лічильників) здійснюється за рахунок Оператора ГРМ – незалежно від того, чи є він власником лічильника.
Непобутові споживачі періодичну повірку газових лічильників оплачують самостійно. Також вони зобов’язані самостійно стежити за дотриманням міжповірочних інтервалів та організовувати процес.
Позачергова повірка
Законодавство дозволяє проводити позачергову повірку чи експертизу приладу до закінчення міжповірочного інтервалу.
Позачергова повірка проводиться з ініціативи споживача або газорозподільної організації, якщо є потреба пересвідчитись у придатності лічильника до застосування, а також у разі пошкодження відбитка повірочного тавра (пломби) або якщо лічильник не експлуатувався більше, ніж половину міжповірочного інтервалу.
У такому випадку всі витрати покладаються на сторону, яка є ініціатором проведення повірки (крім випадків, коли виявлено втручання в роботу лічильника).
Хто оплачує позачергову повірку?
Позачергова повірка за ініціативою Оператора ГРМ виконується безоплатно протягом одного місяця з моменту демонтажу лічильника.
Позачергова повірка на вимогу споживача та пов’язані з цим витрати (на демонтаж, транспортування та монтаж) оплачуються заявником за затвердженими розцінками.
ЗАМІНА ЛІЧИЛЬНИКІВ
Лічильники, які за результатами повірки визнані непридатними для експлуатації, підлягають ремонту. Якщо ж ремонт та подальша експлуатація неможливі, Оператор ГРМ замінює його – незалежно від того, чи цей лічильник раніше було встановлено коштом Оператора ГРМ чи його придбав споживач.
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
Споживачі відповідають за збереження і цілісність лічильників газу та пломб на них, а також за дії, які призводять до заниження показань лічильника.
Якщо споживач виявив порушення у роботі лічильника (прилад сильно шумить, зупинився лічильний механізм чи є підозра, що він показує недостовірні дані), або сталося ненавмисне пошкодження лічильника чи пломби, споживач повинен звернутися до центру обслуговування клієнтів та написати заяву, в якій описати виявлені недоліки.
ОБЛАШТУВАННЯ КОМЕРЦІЙНИХ ВУЗЛІВ ОБЛІКУ СПОЖИВАЧІВ ЗАСОБАМИ ДИСТАНЦІЙНОЇ ПЕРЕДАЧІ ДАНИХ
Організація й облаштування комерційних вузлів обліку засобами дистанційної передачі даних має здійснюватись у порядку п. 3, 4 глави 3 розділу Х Кодексу ГРМ:
-отримання у Оператора ГРМ технічного завдання;
-розробка на підставі технічного завдання робочого проекту;
-придбання необхідного обладнання, монтаж, налагодження каналів зв’язку, перевірка достовірності переданих (зчитаних) даних;
-прийняття в експлуатацію засобів дистанційної передачі даних на вузлі обліку за участю Оператора ГРМ (підтверджується відповідним актом).
Документ містить основні вимоги до облаштування лічильників засобами дистанційної передачі даних, включно із протоколом передачі даних, контакти для технічних консультацій (для виробників вузлів обліку, обладнання для дистанційної передачі даних тощо).
Технічне завдання на базі побутового лічильника газу
Технічне завдання на базі промислового лічильника газу
ГРУПА НАВЧАННЯ ТА РОЗВИТКУ ПЕРСОНАЛУ
Група навчання та розвитку персоналу є структурним підрозділом департаменту з персоналу, здійснює фахове навчання робітників Філії.
Основними завданнями Групи навчання та розвитку персоналу є:
Впровадження та функціонування системи навчання та розвитку персоналу у Філії за направленнями:
-професійне навчання персоналу;
-розвиток управлінських навичок і компетенцій;
-розвиток кадрового резерву;
-адаптація нових працівників;
-тренінгових заходів для працівників.
Група для власних потреб готує спеціалістів за такими професіями:
-Слюсар з експлуатації та ремонту газового устаткування;
-Слюсар з експлуатації та ремонту підземних газопроводів;
-Слюсар з аварійно-відбудовних робіт у газовому господарстві;
-Монтер із захисту підземних трубопроводів від корозії;
-Контролер газового господарства;
-Електрогазозварник.