
Актуалізація – це оновлення інформації за вашим особовим рахунком. У Криворізькій філії «Газмережі» цей процес займає кілька хвилин, але є надважливим.
Оновлення даних варто провести, якщо:
• змінився власник житла;
• у помешканні вже інша кількість зареєстрованих осіб;
• змінилися ПІБ, телефон чи інші особисті дані клієнта.
Вам для цього знадобляться оригінали та копії:
– документу, що підтверджує право власності;
– паспорта власника та ІПН;
– техпаспорта на помешкання.
При зміні кількості проживаючих в оселі додатково ще потрібна довідка про склад зареєстрованих осіб.
А під час зміни власника житла необхідна письмова згода всіх співвласників.
Звертайтесь до Центрів обслуговування клієнтів у Кривому Розі, – наші менеджери допоможуть швидко внести всі необхідні зміни.